Bij UBI hechten we veel waarde aan uw feedback. Wilt u een compliment geven of een klacht indienen? Dan kunt u gebruik maken van ons klacht- en complimentenformulier.
Als u niet tevreden bent over de geboden hulpverlening, raden we aan dit altijd eerst te bespreken met uw begeleider of de zorgmanager. Indien dit niet tot een oplossing leidt, kunt u een klacht indienen bij onze afdeling klachten. Hier wordt uw klacht zorgvuldig behandeld.
U kunt uw klacht op verschillende manieren indienen:
♦ Per post naar het adres van UBI, Mezenhof 20, 3082 ZE te Rotterdam. Ter attentie van de afdeling klachten.
♦ Per e-mail via klachten@ubizorg.nl
Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.
Komt u er niet uit en wilt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris? UBI is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Voor het klachtenformulier en klachtenreglement verwijzen wij u naar www.klachtenportaalzorg.nl.